Wednesday 14 March 2012

SaYa PeRluKaN MaSe

HamPiR 25 TaHun TerpiSah...
BuKaN Sesaat...BuKan SemiNit...Bukan SeHaRi...BuKan SeBuLan...
BuKan SekEliP MaTa SaYa BoLeH TeRiMa...
BuKan SeKeLiP MaTa SaYa BoLeH MesRa...
SaYa PeRluKan MaSa...
MaaFkaN SaYa...
HaMpIr 25 Tahun TerpiSah...
SaYa KekoK Nak SeSuaiKan Diri DenGan Kamu...
SaYa X TaHu MaCam MaNe Nak LaYan Kamu...
SaYa X TaHu Apa SayA Nak BuaLkan DeNgan KaMu...
SebeNarNya...
Jauh DiSuduT HaTi RasA TerSisiH MaSih BerBaki...
JaUh DiSuduT HaTi RaSa DilupakAn MaSih BerBaki...
JauH DiSuduT HaTi LuKa LamA MaSih teRaSa PeDiHnya...
DaN KeTiKa MeLiHat WaJah Si Dia Yang teLah MenGhArung BaDai BerpuLuh
TaHun UnTuk SaYa TaNpA KaMu...
LuKa LaMa Yang HanYa TeRaSa PeDih MuLa BerDaRah KemBali...
SaYa PeRluKan MaSa...
MaafKan SaYa...
Ya Allah Ya Rabbi...
BeRiKan Lah HamBa mu Ini petUnjuk...
BuKakanlah pinTu HaTi Ini...
Jauhkan lah Sifat DenDam Dari Diri Ini...
BeriKanlah ketenAngaN PaDa HamBa mu InI...
Amin...


p/s   :   WalaU SaKit...WalAu PeRit...WalaU PeDiH...SaYa TeTap SaYang  
               KaMu...iTu PaStI...


                                         

4 comments:

  1. lan.. hanya kau yang faham. hanya kau aja yang tahu apa ko dah alami.

    tapi, apa2 pon lan.. jangan biar ego menguasai diri. mingkin ada hikmah disebalik pertemuan yang Allah dah tetapkan ni.

    Jangan lama sangat. kadang2 masa tak tunggu kita. mereka tak selamanya muda. kita pulak tak semestinya tak pergi dulu.

    aku doakan yang terbaik lan. semoga Allah men]lembutkan hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih mint...tgh cuba mint...kdg2 je rasa semacam...xtau la mint...harap gak perasaan x bez tu pegi jauh2...

      Delete
    2. doa, doa dan terus minta dengan Allah. restu Allah bergantunga pada restu keduanya pada kita.

      Doa adalah senjata mukmin. semoga kita semua adalah anak2 yang soleh dan sentiasa menyayangi orang tua kita.

      aku tau ko mesti boleh buat lan.

      Delete
    3. insyaallah mint...cuma2 kadang2 bila emosi menguasai diri mula la aku fikir knape x cari aku dari dulu...tpi,aku tau mesti ade sbb yg munasabah knape die x cari aku dri dulu kan...

      Delete